Re: Na co zamienić Radka 9550?

Autor: kalika <kalikaaa_54_at_nospam.poczta.fm>
Data: Tue 02 Aug 2005 - 10:19:25 MET DST

> Nowa, uzywana?

Nie zalezy mi na tym zeby byla nowa, a jesli uzywana to najlepiej
niezajechana, bez afterkow itd.

>Jak nowa to GF6600, jesli uzywana to szukaj na alledrogo cos sensownego
>bazujac na
>http://www.benchmark.pl/artykuly/zestawienie_GPU_2/zestawienie_empiryczne.htm

6600 chyba jednak nie dostane w okolicach 400zl?
Pytam kogos kto ma porownanie, samo zestawienie w tabeli niewiele mi mowi,
chodzi mi o to zeby odczuc wyrazna poprawe w wydajnosci a nie kosmetyczne
10%.
No i czy w tej klasie na rynku jest tylko 6600 czy moze Ati cos wymyslilo bo
do tej pory z punktu widzenia cena/wydajnosci oplacalo sie brac karty Ati,
chocby wspominajac wspaniale wynalazki GF5200 czy 5600.