Na co zamienić Radka 9550?

Autor: kalika <kalikaaa_54_at_nospam.poczta.fm>
Data: Tue 02 Aug 2005 - 10:04:20 MET DST

mam Radka 9550 Gigabyte, oczywiscie podkrecony software'owo wiec jakby 9600.
Teraz chcialem go spuscic (nie wiem za ile) moze ze 180 wezme moze nie
dolozyc kolo 200zl i wziac cos mocniejszego na tyle zeby bylo odczuwalne. No
i pytanie czy jest jakas karta na rynku ktora powiedzmy za okolo 400-450zl
zapewni jakis odczuwalny wzrost wydajnosci w stosunku do mojej karty? Co
polecicie?
Gram w UT2004 i NFSU czasami GTA itd. mam lcd wiec interesuje mnie wreszcie
zagranie na wyzszej rozdzielczosci i przynamniej ze srednimi szczegolami.
Aha proc to Athlon 64 3200+