Re: Co właściwie kupiłem ???

Autor: Michal Bien <mbien_at_usunto.uw.edu.pl>
Data: Tue 02 Aug 2005 - 09:26:12 MET DST

RadekA <radek.adamski@gazeta.wybiorcza.pl> wrote:

> delikatnie odegnij naklejke i wklep w google numerek ktory jest pod
> napisem infineon... pewnie dowiesz sie ciekawych rzeczy...

            Fakt - tak szczelnie okleili kosci, ze to az podejrzane. Sam
producent kosci jest jak najbardziej OK, ale pewnie jak to w tych
badziewnych ValueRAMach - moduly sa na najwolnijszych kosciach PC3200
Infineona.
        Sam bardzo lubie kosci Infineona - mam na nich 4/5 modulow w
domu, ale biore Infineona robionego przez Infineona - przynajmniej
jej specyfikacja nie jest ukrywana, a nie taki Kingston lepiony w
Chinach i ze skrzetnie ukrywanym przez PL dystrybutora oznaczeniem kosci
- na Infineone timingi masz wprost na nalepce - rozpoznawalne nawet dla
kompletnego laika.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl #GG:351722 #ICQ:101413938