Re: UPS - Akumulator

Autor: Robert <lopr321_nospam_at_wp.pl>
Data: Tue 02 Aug 2005 - 08:45:45 MET DST

J.M.Oizo napisał(a):
> Witam
> Mam ups-a w ktorym jest akumulator 12V 11Ah
> Czy mozna do niego wstawic akumulator samochodowy 12V 45Ah????
> Czy da on rade go naładowac??? i czy bedzie dłuzej mozna na nim
> pracowac????
>
> Dzieki za odpowiedzi
Zalezy od ups'a i zdolnosci podlaczajacego :)
Ja mam do evera 400 podlaczone 7Ah+60Ah, do orvaldi 600 podlaczone
7Ah+20Ah+60Ah i wszystko chodzi ok. Orvaldi nie wytrzymuje pelnego
pradu przy zasilaniu awaryjnym przez dlugi czas (za slabe radiatory),
przy mniejszym nie ma problemu. Przy pelnym rozladowaniu aku, laduja sie
przez 24 i wiecej godzin :). Zalecane dorobienie wymuszonego chlodzenia
ups'a.

--
Robert