Re: Jakaś tania płyta pod Semprona.

Autor: scx <szczupx.WYTNIJ_at_TO.wp.pl>
Data: Tue 02 Aug 2005 - 01:09:33 MET DST

Dnia Mon, 01 Aug 2005 21:07:11 +0200, dziobu <kpawelXXX@XXXkr.onet.pl>
wyklepał(a):

>Witam,
>Składam sobie niskobudżetowy kompyterek; ma to być zamiennik obecnego
>Optimuśnego czegośtam z celeronem 300...
>Składam komputer do: internetu, Excela, Outlooka i FreeCela. Żadnych
>gier, podkręcania, obróbki filmów, grafiki, itd. Ma na tym działać WinXP ;)
>
>Wybrałem "AMD SEMPRON 2200+ / 333MHz BOX" bo kosztuje < 200
>zł ;)
>Teraz - poszukuje płyty głównej, najlepiej z zintegrowaną kartą
>dzwiękową i graficzną (z grafiką nie znalazłem).

Polecam AsRocka, tanie a dobre.
Co do zintegrowanej grafiki to odradzam, lepiej już wsadzić
jakąkolwiek grafikę na AGP niż męczyć się ze zintegrowaną. Ma ona
paskudną cechę że korzysta z pamięci RAM systemu, i jest duuuuużo
mniej wydajna niż normalna karta.
Dobrym wyjściem będzie używany Matrox z alledrogo

--
scx
Wszyscy mają sygnaturkę... mam i ja :)