Problem(y) Nagrywarka LG GSA 4163B

Autor: majkelc <majkelc_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 01 Aug 2005 - 22:40:40 MET DST

Witajcie!!!
Mam problem a raczej problemy z nagrywarka LG. Kupilem ja w marcu tego roku.
Pierwszy problem polega na tym ze nie chce mazac plyty DVD RW. Drugi: po
nagraniu jakiejkolwiek plyty na odwrocie widoczne sa warstwy (takie dziwne
pasy). Bradzo dziwna rzecz z jaka w zyciu sie nie spotkalem. Procz tego
bardzo wolna czyta plyty CD. Co robic, oddawac ja do serwisu?? Waham sie bo
pewnie skonczy se na przeczyszczeniu lasera. Miał moze ktos z grupowiczow
podobny problem z tego typu nagrywarka???