Re: UPS - Akumulator

Autor: Henry\(k\) <henrico8_at_op.pl>
Data: Mon 01 Aug 2005 - 22:19:11 MET DST

Użytkownik "J.M.Oizo" <oizo[nospam]@autograf.pl> napisał w wiadomości
news:dclvc8$hfn$1@inews.gazeta.pl...

> a wiesz moze ile na nim pociagnie Barton 2500 + dwa dyski + 3 napedy
> optyczne????
> Mozna to jakos wyliczyc lub moze znasz jakas strone z opisem tego ups-a ??

http://www.apcc.com/prod_docs/results.cfm?class=user&sku=BK250I

w manualu przy poborze prądu 250VA pisze 5 minut

ALE ! tam chyba powinien być akumulator 12V 4Ah (dwa aku 6V/4Ah szeregowo) a
nie 11Ah !
11Ah jest w modelu BackUPS 600/650

W każdym razie mi SmartUPS 1000 pokazuje 20% obciążenia czyli 200VA dla
Durona 1600@2000 512MB ram 2x HDD Barracuda 160GB, CD-R, DVD-RW, Radeon
9000, SBLive, 2 sieciówki i monitor CRT 17 cali NEC'a w stanie ustalonym -
nie gram, nie nagrywam tylko czytam wypociny z grup :-)
No i podtrzymanie 45 minut przy aku 48V/12Ah - 2 aku 12V szeregowo, taka
konstrukcja.
Ale to Smart - Line interactive, lepszy konstrukcyjnie i większa sprawność.

--
Henry(k)
Megane 1.6RT '96