Re: Athlon XP, FSB, RAM i overclock

Autor: Misiek <misiek_1928_at_o2.pl.WYTNIJ.TO>
Data: Mon 01 Aug 2005 - 21:37:15 MET DST

> napięcie dla pamięci nie powinno przekraczać 2.9V a Bartona 1.8V. Jeżeli
> już masz takie napięcia, to dalej już chyba nie ma sensu się bawić, bo
> wzrost wydajności będzie niewielki, za to będzie okupiony sporą ilością
> wydzielanego ciepła. 2.2 GHz to też dobry wynik.

Napiecie na RAMie mam 2,6V - z poziomu systemu podnioslem na 2,7V i
zwiecha (z BIOSa nie probowalem jeszcze)

Przy zmianie Timingow na 3,3,3,8 doszedl do okna logowania i wysypal bledy
pamieci. Przy timingach 3,3,3,9 nie doszedl do w/w okna :/

Na to wyglada ze po prostu nie da rady... a szkoda.

Tak, wiem ze jak na A2600 2,2GHz to dobry wynik. Dzieki za pomoc, kolejna
ciekawa nauka za mna ;)