Re: WIN 3.11 na CD??

Autor: ...:::WISKOLER:::... <ROT13_jvfxbyre_at_vagrevn.cy>
Data: Mon 01 Aug 2005 - 19:08:49 MET DST

Słynny grzebolog *Kapitan_hak* podał dziwną wiadomość datowaną na 31 lipiec
( niedziela) o godz. 18:58, o treści :

> YO!!ZIOMALE!!
> Czy da rade wrzucić W3.11 na płytkę botowalną(nie instalator ale cały
> system)?? Mam 10 dyskietek z nim na HDD jakoś spakowane

Wrzucić na CD to Ci raczej problemu nie sprawi, natomiast płytę bootowalną
możesz zrobić sam. W trakcie wypalania płytki powinieneś wskazać w Nero
jako sekwencję startową dyskietkę wcześniej utworzoną w win95/98. Z tak
przygotowanej płyty będziesz mógł wystartować DOS a w nim wystartować
proces instalacji samego win3.x. Tylko jak będziesz miał dyskietkę z
win95/98 to nie zapomnij do niej dograć sterowników do CD-ROM i umieścić
odpowiednich wpisów w sekwencji startowej.

--
     ..::WISKOLER::..
Dlaczego pisac po polsku w usenecie? ->http://evil.pl/pip/slownik.html