Błagam o pomoc!

Autor: mk <wiajpi_at_op.pl>
Data: Mon 01 Aug 2005 - 14:43:08 MET DST

mam nagrywarkę LG 52x32x52x i dane na płytę nagrywają mi się 8 minut przy
najwyższej prędkości.

proszę o pomoc, ponieważ już zmieniałem ustawienia dma nagrywarki, ale może coś
zrobiłem źle. prosze o napisanie wszystkich czynnosci ktore mam wykonac zeby
nagrywarka dzialala poprawnie(zeby powinna dzialac). ustawienia nagrywarki,
wszystkiego, nawet nero. uzywam nero 6.6.0.15

i jeszcze jedno. podczas nagrywania nie slychac zeby nagrywarka pracowala