Re: memtest86 - czy wymieniać pamięć?

Autor: wik <wik_at_badmail.org>
Data: Mon 01 Aug 2005 - 12:32:37 MET DST

art_d:

> ale zapuscilem memtest dzis na noc i pokazal 8 bledow

jak wiesz, nie powinno byc zadnego bledu. ale za blad pamieci moze
odpowiadac rowniez pl. glowna.

> Z drugiej strony Prime 95 chodzil wczoraj przez 5 godzin i zadnego
> bledu nie wykryl.

wydaje mi sie ze prime na troche innej zasadzie dziala na pamiec niz
memtest.

> Moje pytanie - czy wymienic ta pamiec, czy tez jest to moze blad
> memtesta?

mozesz zawsze sprawdzic kosc innym programem dedykowanym do sprawdzania
ramu.

> Jesli powinienem wymienic pamiec - to juz chyba nie na Twinmosa, zdaje
> sie ze sie zepsul (mam 4 w innych kompach, ale na kosciach Twinmos i
> dzialaja bez zarzutu).

najpierw sprawdz ja innym programem, a pozniej na innym
sprzecie. co do marki, to mysle, ze kazdy z tej grupy poleci ci cos
innego. a pewnie beda i tacy co stwierdza ze maja u siebie twinmosy i u
nich nie ma bledow. ;)
jesli jednak wspomniales juz o kingstonach, to mysle ze warto.

--
pozdrawiam
wik at dokuro.org