Canon Pixma - wymiana zbiorniczków

Autor: Infi <influencja_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Mon 01 Aug 2005 - 11:51:04 MET DST

Witajcie!

Mam drobne pytanie. Otóż od pół roku używam drukarki Pixma 4000. Sprawuje się
bardzo dobrze, ale kolega namówił mnie na kupienie zamienników do tuszów
Canona (trochę kaski na nie szło). Kupiłam. Teraz mam dylemat - muszę
wydrukować sporo wykresów do pracy dyplomowej. Te wykresy nie muszą być super
jakości. Nie skończył mi się jednak jeszcze tusz oryginalny (zbiorniczki są w
połowie pełne;-)).

Pytanie: czy mogę wyjąć niewykończone zbiorniczki, jakoś je zabezpieczyć
(przed wyschnięciem, kurzem), włożyć zamienniki, wydrukować wykresy i potem
wyjąć zamienniki i włożyć z powrotem oryginalne tusze? Chcę po prostu
oszczędzić lepszy tusz na zdjęcia (bo wychodzą super). A wykresy muszę zrobić
dość szybko;-(

Liczę na odpowiedź
Infi