100% wykorzystanie procesora w DOS

Autor: Billcow <bill/USUN-TO/cow_at_ep/USUN/f.pl>
Data: Mon 01 Aug 2005 - 11:20:03 MET DST

Witam! Posiadam procesor Pentium IV (4) 2,8 GHz HT na płycie głównej
Gigabyte 915G. Zastanawia mnie, dlaczego, gdy uruchomię komputer z dyskietki
startowej Win98, to temperatura procesora rośnie, FAN szybciej chłodzi,
czyli procesor grzeje się. Nie niepokoi mnie to, jednak z czystej ciekawości
pytam. Może ktoś zna odpowiedź na to pytanie? Czy to jakaś inkompatybilność
starego systemu DOS z nowoczesnymi procesorami?