Re: Chłodzenie mostka północnego

Autor: martines <marcin_at_garbusy.org.pl>
Data: Mon 01 Aug 2005 - 08:33:33 MET DST

Dnia Fri, 29 Jul 2005 12:33:48 +0200, lev@k ośmielił(a) się napisać donos
o następującej treści:

> Przecież to jest zwykły chipset KT133 - połowa z nich fabrycznie miała
> jedynie pasywny "radiator-atrapę" trzy/cztery razy mniejszą od dużego
> Zalmana NB-47J. I takiego też Zalmana polecam jesli bawisz się w OC -
> wydajnośc chłodzenia będzie wyraźnie większa niż nawet przy tych
> "mikro-wentylatorkach" o ile tylko masz jakikolwiek ruch powietrza w
> obudowie.. Znaczy nie "full-passiv" 0 dBA z zasilaczem włącznie ;-)

Chłodzeniem mojego peceta zajmują się obecnie ARCTIC COOLING COPPER SILENT 2 TC
na procesorze i ARCTIC FAN PRO TC w zasilaczu. Jest cicho ale sadze ze nie ma
 zbyt dużej cyrkulacji powietrza.

Skoro ten Zalman radzi sopbie z chłodzeniem GPU na kartach graficznych to sądzę
że i z moim chipsetem da radę.

Kupuję Zalmana.

--
martines
Jeśli chcesz mieć pewność, że twój list do mnie dotrze,