Re: Liteon DVDRW LDW- 851S się sypn ł?

Autor: Mr Adzio <horemhebWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Sat 30 Jul 2005 - 22:47:05 MET DST

> a płyty dvd odczytuje ?
> sprawdź na uznanych nośnikach ( verbatim, tdk) i jak na nich będzie tak
> samo to wskazana wizyta w serwisie.Z doświadczenia jednak wiem iż litki
> w ten  sposób okazują niezadowolenie z karmienia ich nędznymi nosnikami.
> Takie same efekty dzwiękowe zaobserwowałem ostatnio na 812@832 i 1653 po
> zapodaniu płytki identyfikowanej jako FUJIFILM03 DVD-R, Recording Speed:
> 4 X - 8 X. Jako ciekawostkę dodam iż na 8x żadna z wypalarek nawet nie
> raczyła wystartować z paleniem i tylko powarkiwały smętnie usiłując
> [...]

Dzieki za info. wiec jest tak: probowalem na Platinium, plusce, jedynym
nosniku, ktore litek nagrywa tak ze sie da odtwarzac u innych na 100 proc.
Zmienilem firmware, tak ze teraz mam juz SOHW-832S i kupa! Nadal wypieprza po
9 proc. nagrania. Nim do tego dojdzie, to czas jaki potrzebuje dla tej
czynnosci, to mniej wiecej 3/4 plyty normalnie nagranej. Sprawdzalem na
mniejszych szybkosciach. Tez wywala na 9 proc. Jutro rozbiroe grywjake, bo
podejkdrzewam, ze palnik nie pracuje dobrze na fali dla dvd ( z cdr nie ma
problemu). Przeczyscielem laser plytka Dysana, ale kupa. Moze jest jakis
normalny flek na laserze. Nie wiem. Kombinuje jak kon pod gore.
     Pozd.
   Mr Adzio
www.media.prv.pl