Re: zestaw - prośba o ocen

Autor: Macios <dfdsfs_at_adfasdf.de>
Data: Sat 30 Jul 2005 - 18:06:16 MET DST

Jolly Roger wrote:
> AMD-owce są wśród nas :] Ale przecież napisał prawdę - na AMD da się
> zbudować wydajniejszego kompa.

Jestem Intelowcem, ale mimo tego potwierdzam opinie na temat AMD - jezeli
masz malo kasy to bierz AMD - za tyle samo kasy co bys wydal na Intela masz
o wiele silniejszego 64.

PS: I pomimo tego ze jestem Intelowcem bardzo zaluje tego wyboru. Mam P4
Prescott 3,2 GHZ - procek co prawda rewelacyjny, ale teraz w te upaly z
chlodzeniem Pentagram 80-dziesiatka + coolery w obudowie podczas obciazenia
procka podczas grania zdaza sie ze temp dochodzi do 75 stopni i komp sie
wylacza - po prostu koszmar. Nigdy wiecej Intela - tylko AMD od teraz. A
bralem Intela (bo po prostu mialem duzo kasy na kompa - mowie wezme intela
zobaczymy, co to za rewelacja - i teraz mam swoja rewelacje qrwa. Skonczy
sie tym (a jestem tej decyzji coraz blizej), ze sprzedam mobo i procka, a
kupie AMD 64 i jakas mobo z obsluga ddr400 i AGP. Odradzam Intela.