Walka ze spamem !!!!!

Autor: Sunna <sunna2_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Sat 30 Jul 2005 - 14:05:29 MET DST

dostalem tak wiadomosc na maila:

michuu11@op.pl <michuu11@op.pl> (z takiego maila), gdzie moge sie zwrocic z
aby udupic wyzej wymienionego ? (sorry jesli w zlym miejscu to umieszczam ale
poddenerwowany) pozdrawiam

Z GORY MOWIE ZE TO NIE SPAM !!!! TO JEST DOBRY POMYSL !!!!
I NA 100% DZIALA !!!!!!!!!!!!!

!!!! Sprawdzmy raz na zawsze czy to naprawde działa !!!!
!!! inwestujesz tylko 5zł !!!

Ja już wpłaciłem i chciłabym się przekonac, czy za pare tygodni stan mojego
konta zwiększy się o 15 000 zł!
Albo chociaż 5 000 zł (na wakacje;)

WITAM, e-mail ten dostałam od Roberta to Jego historia przekonała mnie, że
warto spróbować. Jest to pierwszy i ostatni mail, bo nie chcę się narzucać.
Ponieważ cenie sobie czas, stawiam na prostotę i szybkość działania, aby
wszyscy, którzy tego chcą mogli się wzbogacić. Oczywiście ja też tego pragnę,
dlatego im więcej zgromadzimy osób, tym więcej zdobędziemy pieniędzy. Ale
zacznijmy od początku.

Proszę nie podchodź do tego zbyt sceptycznie! Po prostu zastanów się nawet
przez kilka dni. Przecież nikt Ciebie nie pogania. A jeśli po zastanowieniu
się, nie wrócisz do tego e-maila za kilka dni możesz wyrzucić marzenia o
własnych 15 000 zł. w gotówce! Ten program działa już przez przeszło 2 lata w
40 krajach z udziałem tysięcy ludzi którzy nigdy nie zapomną tego dnia w
którym wybrali właśnie ten sposób zarabiania pieniędzy!

TY TEŻ MASZ DZISIAJ TAKA SZANSE!

Historia Roberta.
Byłem bezrobotny w sierpniu 2001 roku z kilkoma innymi absolwentami wyższych
uczelni. Od tamtego czasu żyłem bez dochodów na utrzymaniu Rodziców, co było
dla mnie strasznie upokarzające i przygnębiające. Mieszkałem wówczas w
kawalerce. Próbowałem zainwestować w cokolwiek trochę pieniędzy, jakie mi
zostały ze stypendium, które otrzymywałem. Lecz po tych moich próbach miałem
coraz większe długi. Dosłownie kilkunastu poborców podatkowych ścigało mnie
prawie codziennie. Wszystko to doprowadziło do tego, ze musiałem sprzedać
swój samochód, który był dla mnie wszystkim no i kawalerkę i wrócić do
Rodziców. Jak możesz sobie wyobrazić moje perspektywy na przyszłość rysowały
się raczej w czarnych kolorach.

Wówczas, w marcu 2002, dostałem krótki i prosty e-mail mówiący o tym jak
zarobić 15 000 zł.
Oczywiście jak każdy normalny człowiek zignorowałem go ponieważ byłem do
wszystkiego sceptycznie nastawiony. Ale nie skasowałem tego maila bo coś
przyciągało moja uwagę - byłem bardzo ciekawy jak można zarobić taka dużą
sumę w tak krótkim czasie. Chciałem po prostu TYLKO to wiedzieć!
Nie chciałem próbować. Ale i tym razem chciałem wyrównać pogłębiający się
dług i właśnie osiągnąłem największy punkt rozpaczy, aż w końcu uświadomiłem
sobie, ze nie mam kompletnie nic do stracenia. Postanowiłem spróbować i
zainwestować te 5 zł w program Roberta, który mi przysłano. A poza tym nie
mogłem przestać myśleć o tym co by było gdyby to wszystko zaczęło działać?
Dlatego tez odsunąłem swoje wątpliwości i poszedłem prosto po wskazówkach,
które zawarte były w tym mailu. Zajęło mi to wszystko mniej niż 30 minut, a
zainwestowałem jedynie 5zł. Pod koniec 2002 roku byłem już w stanie
zafundować sobie wakacje nad morzem (mieszkam na południu Polski), kupić
sobie własny samochód i zostało mi jeszcze troszkę grosza dla siebie i dla
mojej dziewczyny.

Moje konto wciąż rosło i dalej rośnie. A jak tak dalej pójdzie zostanę
milionerem z jednego internetowego biznesu - czy jest to możliwe?! Nawet
teraz jak to pisze, myślę o tym, ile osób musi ciężko pracować aby utrzymać
dom, swoje dzieci lub po prostu zbiera na kino lub komputer. Dziękuję teraz
temu kto wysłał mi tego emaila i przedstawił mi ten pomysł, dziękuję, ze
nakłonił mnie do tego, aby zrobić jeden mały skok w bok od szarego życia i
zainwestował pieniądze po to by raz włożone - pracowały dla mnie!! Kiedy
pomyślę o wszystkich takich prostych ofertach, które kasowałem nawet ich nie
czytając to aż przechodzi mnie dreszcz, ponieważ teraz wiem jak blisko byłem
tego, aby zlikwidować swoje długi. Prawdopodobnie dalej bym je zbierał.

Chcesz wiedzieć co było w tym mailu? Czytaj dalej a wszystko się wyjaśni!

Biznes plan, który chcę Ci przedstawić działa perfekcyjnie przez cały czas.
Nigdy nie zarobiłem mniej niż 14 000 zł. Teraz udowodnię Ci, iż jest to
LEGALNY BIZNES!! Nie musisz niczego sprzedawać! Nie potrzebujesz rozmawiać o
tym z przyjaciółmi, rodziną i z nikim innym (chyba, że chcesz). W dodatku,
jeżeli jesteś nieśmiały(a) to problem masz z głowy - bo nie musisz mieć
bezpośredniego kontaktu z drugim człowiekiem. Każdy, kto trzyma rękę na
pulsie może osiągnąć sukces i wzbogacić się o kilkadziesiąt tysięcy złotych.
Jeżeli wierzysz, ze każdy ma swoje pięć minut, to po prostu zrób krok po
kroku tak, jak jest to napisane poniżej! To Twoja szansa na zmianę Twojej
przyszłości!
Jeżeli będziesz to robić sam(a), GWARANTUJĘ, ze przez następne 30 dni
wzbogacisz się o 15 000 zł. wpłacane na twoje konto w PayU. Wiem, ze to brzmi
zaskakująco, szczególnie jeżeli nigdy wcześniej, nie miałeś(aś) kontaktu z
taką ilością pieniędzy. Ale proszę, uwierz mi, (jak mnie nie chcesz uwierzyć
to uwierz Robertowi T. Kiyosaki - najbogatszemu inwestorowi na świecie, który
w dodatku nie ma stałej pracy!), Ten biznes może działać jak nic co wcześniej
zdarzyło się w twoim życiu! Przy następnych
3 krokach planu opisanego poniżej i po kilku krótkich tygodniach Twojego
życia przejdziesz totalną transformację!
Proszę, nie pozwól aby twoja pierwsza sceptyczna myśl i brak zaufania do tego
planu zniszczyła Twoją finansową przyszłość! Jeżeli nie skorzystasz z szansy
zmiany Twojego życia na lepsze, to chce abyś wiedział(a), że uszanuję Twoją
decyzję i zrozumiem ze miałeś(aś) swoje powody. Zatem, życzę Ci szczęścia w
przyszłości.
Mogę to powiedzieć z absolutną szczerością ponieważ, za udostępnienie tego
planu, jak widzisz, nie żądam od nikogo żadnych pieniędzy.
Dzielę się tym systemem ze wszystkimi za darmo.
Pamiętaj - życie jest krótkie. Nikt nie powiedział, że nie możesz mieć
wolności finansowej uzyskanej inaczej. Musisz niestety najpierw za to
zapłacić odpowiednią cenę. Ale nie tutaj! Ceną tutaj jest akcja, którą
podejmujesz - to proste! Jestem bardzo dumny, że mogę powiedzieć, iż jestem
spokojny o moja finansowa przyszłość i że będę mógł wyżywić swoją przyszłą
rodzinę. I wierzę, że aby mieć taki duchowy spokój jaki uzyskałem, to nie
jest za wysoka cena.

To jest NAJTAŃSZA, NAJSZYBSZA I NAJPROSTSZA droga do zarobienia prawdziwych
pieniędzy przez Internet w takim KRÓTKIM czasie.

Jest pełno firm, które oferują Ci swój biznes, ale jestem pewny, ze nie
uzyskasz nigdzie indziej takiego DOCHODU jaki możesz uzyskać po tym, gdy
zacznę Ci pomagać - WŁAŚNIE TERAZ!

Pamiętaj, nie będę wymagać od Ciebie ani złotówki za ten projekt biznesu,
którym się z Tobą dzielę.
Na dodatek, nie będziesz musiał(ła) niczego kupować lub marnować swój cenny
czas. Zrobisz po prostu szybką i łatwą kasę z tą stroną i najprostszym
Internetowym systemem płatniczym jaki istnieje!

Ten program działa i nieważne z jakiego kraju jesteś albo w jakim przebywasz.
Nie ważne ile masz lat.
I na dodatek nie będziesz potrzebować specjalnej wiedzy lub talentu. Nie
będziesz przegladał(ła) stron internetowych, nie będziesz nigdzie dzwonić,
klikać w bannery, lub SPAMować, nie będziesz także płacić za reklamy itp.
Wszystko czego potrzebujesz to:
- Adres email
- Konto w PayU (bardzo łatwo się zakłada)
- i około 20-30 minut twojego czasu jednorazowo!

Ten program zajmie Ci około 20 minut przygotowań. Po tym będziesz wolny i nie
będziesz robić kompletnie nic. I na koniec staniesz na swoich nogach kilka
razy bogatszy. Wystarcza kilka tygodni, około 20 minut roboty i już stajesz
się bogatszy! Tak wiem, to brzmi za dobrze, żeby było prawdziwe. I ja tak
myślałem zanim nie spróbowałem!

Nawet jeśli już kiedyś, podobny program, wydał Ci się skomplikowany, zostań z
tym poniżej, ale rób to tylko Ty i jak najlepiej potrafisz! Nie masz
absolutnie nic do stracenia, a masz szansę zmienić swoje życie, zdobyć wielką
sumę pieniędzy, które zarobisz w kilka tygodni! W dodatku, tu NIE MA ZADNEGO
LIMITU związanego z dochodem!

W rzeczywistości wygląda to tak: Jeżeli potrzebujesz kilkuset złotych
NAPRAWDE SZYBKO, to po prostu wprowadzasz ten program! Jest to NAJTANSZY,
NAJSZYBSZY, NAJPROSTSZY NAJBARDZIEJ LUKRATYWNY program z jakim miałeś(aś) do
czynienia!

Proszę, przeczytaj całą tę stronę ... miej na to czas (jakieś 5minut)...i
uwierz mi - nie będziesz zawiedziony! Mogę Ci to obiecać!! Jeżeli nie masz
teraz tych 5 minut zapisz tego maila I wróć do niego jak będziesz miał czas.

Wszystko czego potrzebujesz to konto w PayU i adres mailowy!

Prawie każdy slyszał o "PayU" (Jeżeli nie, - usłyszysz za moment!) i kiedy
dowiedziałem się, że ten program opiera się na nim, już wiedziałem, że to
wszystko może zadziałać ponieważ dokonywałem niejednokrotnie transakcji w
PayU. Firma zajmuje się transakcjami głównie aukcyjnymi i jest
najprostszym "bankiem" jaki znam (z gwarancją "Ebay company"). Każdy z
adresem mailowym może dołączyć do PayU ZA DARMO!
Z PayU można wysyłać i odbierać pieniądze poprzez: karty kredytowe, czeki
bankowe, i inne konto bankowe ze swojego lub na swoje konto - gdzie tylko
chcesz na świecie! Proszę, przeczytaj do końca jeżeli chcesz się tam
zarejestrować! Możesz zakończyć ten cały proces, w niecałe 20 minut i już
nigdy nie zapomnisz tego, ze się na to zdecydowałeś(łaś)!

A teraz pora na dowody! POTRZEBUJESZ DOWODU? Tutaj są 3 osoby (listę osób
zadowolonych mogę wysłać na Twoją prośbę, oczywiście, przedstawione poniżej
to nie są wszystkie!!), które testowały ten program i które zainwestowały 5
zł. i 30 minut swojego czasu!: "Jaki wspaniały plan! Zrobiłem wszystko co mi
poradziliście jakieś 3 tygodnie temu i co prawda nie udało mi się uzbierać 15
000 zł. o których mówiliście, ale te 9 135 zł. tez mnie powaliły!!:" Tomasz
Watorek, Warszawa "Cześć. Tu Justyna! No cóż - co mogę powiedzieć? DZIEKUJĘ
BARDZO BARDZO BARDZOOO MOCNO&#148; wysłałam 40 maili tak jak mówiliście i w
sumie zapomniałam o całej tej sprawie bo tak naprawdę nie wierzyłam w to, a
te 5 złotych to jeszcze nikogo nie uratowało. Ale jak zobaczyłam moje konto w
PayU po kilku tygodniach to się załamałam!!!!! W tym dobrym znaczeniu!: było
tam 5000 złotych!!! I jak ja to teraz wydam tak szybko?: przecież za
kolejnych 30 dni będę mieć tego więcej: Dziękuję jeszcze raz!!!!:*" Justyna
Tojan, Strzelce Opolskie

"Byłem zaskoczony kiedy zobaczyłem moje konto!! Przez 3 tygodnie na moim
koncie znalazło się 9.440 zł. Na początku myślałem, ze to jakiś błąd wkradł
im się do kompów (tym z PayU), Ale potem wypłaciłem pieniądze i kupiłem sobie
zaje*istego kompa!! nareszcie!!: Dzięki, dzięki, dzięki!!" Ryszard Bodler,
Gdańsk

Kilka miesięcy temu, każdy z tych ludzi robił dokładnie to samo co Ty w tej
chwili - czytał to i się zastanawiał! Czy to ma sens? Ale dlatego, ze oni
zdecydowali się na podążenie za prostymi instrukcjami podanymi poniżej, teraz
są już znacznie lepsi w rezultatach. I nie ma żadnego powodu dlaczego TY nie
mógłbyś (mogłabyś) dzielić z nimi tego sukcesu! Nie masz nic do stracenia a
wszystko do zyskania. Wiec zacznijmy! Po prostu rób to, co jest we
wskazówkach a później... przygotuj się na WIELKI napływ gotówki w ciągu 30
dni!

Tu jest wszystko, czego potrzebujesz. . .

KROK 1
Ok, jeśli nie jesteś jeszcze zapisany w PayU, to pierwsza rzecz, która musisz
zrobić to kliknąć w poniższy link i zapisać się w tym "banku". Zajmie Ci to 2
minutki i jest ZA DARMO.

Oto ten link:
http://www.payu.pl

KROK 2
Prawo natury jest takie, że aby zarobić musisz cos od siebie dać! Więc
pierwsze co musisz zrobić to zainwestować 5 zł. Jak mówi Robert T. Kiyosaki-
 "jeśli nic nie zainwestujesz - nic większego nie zyskasz!". Im szybciej
zainwestujesz, tym szybciej z powiększającą się rzeszą ludzi - zaczniesz
zarabiać!! Więc, jak NAJSZYBCIEJ zainwestuj przez PayU te 5 zł. na PIERWSZY
adres mailowy znajdujący się poniżej z notka mówiącą (Opisem
transakcji: "pieniadze" ):

Chcę, żebyś wiedział, że jest to po to aby UTRZYMAC TEN PROGRAM LEGALNYM!.
Instrukcje dotyczące płatności są pod "Jak działa system PayU" -
> "Płatności". To naprawdę proste!!

Tylko pamiętaj wyslij te 5zł bo inaczej program w payu będzie robil Ci
psikusy (tzn. nie będzie wplacał Tobie pieniędzy na konto) Wiece wplac te 5zł
i ciesz się zarabianiem.

Gdy wyślesz 5 zł. na pierwszy adres poniższej listy, to po prostu możesz już
szeroooko się uśmiechnąć: Nie wiem czy wiesz, ale już czerpiesz z tego
programu wielkie korzyści!! Nawet nie zdajesz sobie z tego sprawy:

Oto obecna lista:
1. Kamil_Nal@interia.pl
2. kkkaaakkk@wp.pl
3. Barbara_Czarnecka@interia.pl
4. wyslac@poczta.onet.pl
5. gsgg@interia.pl

Po tym jak zainwestowałeś 5 zł. w adres mailowy znajdujący się na pozycji nr
1, dzieje się coś niesamowitego. Daje Ci to pewność i przekonane do systemu.
Właśnie udowodniłeś to sobie, ponieważ zrobiłeś to. Duża ilość innych ludzi,
czyta w tej chwili to samo. Tak wiec teraz widzisz, z pierwszej ręki i chyba
przekonałeś(łaś) się, że ten biznes naprawdę działa! Nie musisz mi już ufać -
sam to widzisz!

KROK 3
Gdy już wysłałeś (wraz z tą dodatkową notką &#148; Proszę, dodaj mnie do
swojej listy mailowej&#148; 5 zł. na adres znajdujący się na 1 miejscu listy -
 bo To BARDZO ważne!), następną rzeczą, którą musisz zrobić to zrobić kopie
tego maila, po to by wysłać go ponownie (korzystając z twojej książki
mailowej albo aby reklamować na swojej stronie www - tak jak ja zrobiłem) do
np. 40 osób (zapamiętaj, że 40 osób to dobra liczba do wzbogacenia się, ale
możesz zareklamować to w darmowy sposób w Internecie przez co więcej ludzi to
zobaczy i możesz więcej zarobić!).!! UWAGA!! Kopia, którą wyślesz musi
zawierać TWÓJ ADRES MAILOWY na 5 miejscu tej listy. Musisz skasować numer 1 i
przemieścić wszystkich o jedna pozycje do góry tak, abyś Ty był na miejscu 5.

Najlepszym sposób na rozreklamowanie tego systemu to skopiować go i wkleić w
maile twojej Rodziny i przyjaciół. Możesz też zrobić własną stronę
internetową. Jest dużo serwerów, które oferują nam miejsce na stronę ZA
DARMO. Np. http://www.prv.pl http://www.wp.pl
http://www.onet.pl itp. Wszystkie te portale są naprawdę proste w obsłudze.
Następnie powinieneś(nnaś) dodawać swoje strony do http://www.toplista.pl aby
Twoja reklama była jeszcze większa!

Jeżeli będziesz wysyłał(a) ten program za pomocą swojej skrzynki pocztowej
musisz pamiętać, aby w temacie napisać "TO NIE JEST SPAM". Jest to ważne, aby
kontynuować cały program legalnie! Jedyne o czym musisz pamiętać to to, że
przy wysyłaniu tego programu musisz umieścić SWÓJ E-MAIL na pozycji nr 5
listy. Oczywiście pierwszy adres z tej listy skasować, a następny adres
mailowy przesunąć o jedną pozycję do góry itd. i swój adres wpisać na
ostatnie, 5 miejsce. Gdy już to zrobisz twój mail jest gotowy do wysłania!

JEDNO SLOWO NA POWAŻNIE!!! Nie bądź za bardzo chciwy, nie przesuwaj swojego
adresu na pozycję 1 aby szybciej zarobić! TO NIE DZIAŁA W TEN SPOSÓB! Jeżeli
to zrobisz to, po prostu zmniejszysz ilość osób, które zainwestują w twój
adres mailowy. Bo kiedy jesteś na pozycji 5, to będzie dosłownie KILKA
TYSIECY osób, które otrzymają maila i wyślą 5 zł. na Twojego, kiedy
dostaniesz się już na 1 miejsce listy. A jak umieścisz się na 1 miejscu
szybko znikniesz z tej listy!

Zauważ, jesteś teraz na 1 miejscu i wyślesz do 40 osób tego maila - to tylko
te 40 osób będzie o tym wiedziało. A kiedy będziesz na pozycji 5 to te 40
osób wyśle tego maila następnym 40 osobom, tak jak Ty i wtedy przesuniesz się
na 4 pozycje i tak dalej. Czyli 40 osób kiedy będziesz na pozycji 5, 40 osób
kiedy będziesz na pozycji 4 itd. Co daje: 40x40x40x40x40= ???(policz!) i tyle
właśnie osób będzie o tym programie wiedzieć, jeżeli uczciwie zapiszesz się
na pozycję 5 .

Kiedy już masz gotową mailową wiadomość do wysłania wyślij ok. 40 kopii - ale
tylko do ludzi, których masz w książce adresowej, albo którzy otrzymują
oferty MLM, lub którzy przysłali Ci swoje oferty. Wysyłanie tego programu i
płacenie poprzez Maila, sprawia, że czas odpowiedzi jest bardzo krótki...
poprzez tzw. "szybki elektroniczny transfer internetowy" dlatego też czas,
który mija od wysłania Twoich 5 zł. do otrzymania wpłaty na twoje konto PayU
jest taki nieprawdopodobnie mały!

I TO WSZYSTKO! Cały ten proces nie powinien zająć więcej niż 20 - 30 minut.
BĄDŹ PRZYGOTOWANY(A) NA SAME NIESAMOWITOSCI... NIE ZAWIEDZIESZ SIE!!!
Pół godziny prostej roboty - to wszystko czego potrzebujesz! - bez
kapitałowych długów, bez stempli skarbowych kosztujących 30 zł.!, bez
drukowania, bez klikania w bannery lub czytania e-maili! Całkiem nowy system!
W 100% legalny!!

W ciągu 30 dni, ponad 15 000 zł. w gotówce będzie przychodziło do Ciebie
przez konto PayU!
GWARANTUJE TO! Oczywiście, możesz się spodziewać otrzymania pokaźnych
iloczynów 5 zł. w ciągu, już pierwszych kilku dni! Zatrzymaj kopie Twojego
maila po to by zrobić to jeszcze raz kiedy tylko będziesz potrzebować
gotówki!

A tutaj troszkę matematyki :
Kiedy wyślesz swoje maile, będziesz na 5 miejscu listy. To najlepsza pozycja
na to by zarobić poważne pieniądze! żaden inny program nie daje tak wysokich
i realnych pieniędzy. Jak długo będziesz wysyłać maile do ludzi, którzy będą
zainteresowani programem, możesz spodziewać się,
że średnio odpowie na nie 25% ludzi. Ale bądźmy bardziej pesymistyczni i
dajmy na to, ze tylko 12,5%.

Kiedy wyślesz 40 maili do różnych osób, możesz spodziewać się ze 5 z nich
zrobi dokładnie to co Ty. (12,5% z 40= 5). Ale w tym czasie twój adres
mailowy przesunie się już na 4 pozycje. Będzie o tym programie wiedziało już
200 osób (5 x 40). Z tych 200 osób 25 (12.5% z 200 = 25), a więc dalsze 1 000
maili (25 x 40), podniosą twój mail na 3 pozycje. Z tych 1 000 osób, możesz
spodziewać się, ze przystąpi do programu 25 osób (12.5% z 1000= 125), a więc
dalsze 5000 maili (125 x 40) podniesie Twojego maila na 2 pozycje na liście.

Z tych 5 000 osób, możesz spodziewać że przystąpi do programu 625 osób,
(12.5% z 5 000=625), wiec kolejne 25 000 osób (625x40) podniesie TWOJ ADRES
MAILOWY na 1 pozycje!!

I teraz, z 25 000 ludzi, możesz spodziewać się, że 3125 z nich odpowie (12.5%
z 25 000=3 125). A w tym czasie to Ty będziesz już na 1 miejscu! Wiec
dostaniesz: 15 625 złotych!! (3125 x 5zl)

Tak więc, kiedy Twój mail znajdzie się na pozycji 1 przez kolejnych kilka
dni, to będzie Twój czas na to - aby zbierać pieniądze! Przez całych 30 dni,
te pieniądze będą wysyłane przez kilka tysięcy osób tak, jak Ty to zrobiłeś
(aś)! Myślisz, ze inni ludzie nie będą inwestować? Oni myślą identycznie jak
Ty lub ja... ale jak ja zainwestuję to Ty też i inni również! Jak każdy
zainwestuje po 5 zł to każdy też na tym zyska!! Wszyscy zainwestują swoje 30
minut i jakieś drobne 5 zł, aby zyskać ponad 15 000 złotych w kilka dni!
Pierwsze wpłaty na Twoje konto będą już wpływać w przeciągu kilku dni.
Będziesz miał(a) 100 wpłat każdego dnia i tak przez kolejnych 30 dni! Po tym
czasie, wysokość Twoich wpłat będzie maleć, aż do tego stopnia, iż wszędzie
będziesz na 1 pozycji. Wtedy możesz od nowa zacząć wysyłać maile i sytuacja
się powtórzy!!

To wszystko co musisz zrobić! To będzie około 15 000 zł z 5 złotowej
inwestycji w przeciągu kilku tygodni dzięki otwarciu konta w PayU! 15 000
złotych za 30 minut roboty! TO prawdziwe pieniądze, które możesz wydać na, co
będziesz miał(a) ochotę. Możesz ulokować je w swoim banku, lub wydać na
jakieś aukcje za pośrednictwem PayU!!! To takie proste!! Myślę, że ten
program jest WART Twojego zainteresowania. Bo kto by nie zamienił 5 zł. Na 15
000 zł?

Pamiętaj, to było na przykładzie 12,5% tak więc 35 osób z 40, które otrzymają
ten program nie zrobi absolutnie nic oprócz skasowania tego maila!!
Jakkolwiek, jeżeli zastosujesz ten program i wyślesz maile do ludzi, którzy
CHCĄ ZAROBIĆ przez Internet to Twoja stawka może wynieść nie 12,5% a może
wzrosnąć aż do ok. 25%.

Zauważ, ze te stawki uwzględniają wysłanie tylko 40 maili, to wyobraź sobie
co się stanie jak wyślesz np. 500 takich maili! Uwierz mi, bardzo dużo ludzi
wysłałoby tyle i o wiele więcej, aby przynajmniej troszkę się wzbogacić!!

Trudno dzisiaj o pieniądze. Miliony ludzi surfuje po internecie każdego dnia,
na całym świecie! Plus około 50 000 nowych osób, które zaczynają korzystać z
Internetu każdego miesiąca! Ludzie, którzy wysyłają Tobie oferty przez email
mogą być dla Ciebie dobrym źródłem nowych adresów mailowych, na które wyślesz
im swojego maila. Możesz tez wysyłać maile do wszystkich z Rodziny,
przyjaciół i każdego, kto skusi się na zainwestowanie 5 zł i 30 minut swojej
pracy aby zarobić pokaźną kwotę każdego miesiąca.

Wszystkie inne programy są strasznie czasochłonne lub kosztowne. W ten, 5-
poziomowy program zainwestujesz tylko 5zł. Tak! Tylko 5 zł. JEDNORAZOWO!! I
Jest on o wiele bardziej realny niż inne i przynosi o wiele więcej rezultatów
w bardzo krótkim czasie! Tylko pierwsza osoba z listy dostaje 5zł. ale każdy
uczestnik podnosi się z czasem na pierwszą pozycję zdobywając wielką liczbę
ludzi, którzy zainwestują w ten sam sposób jak Ty!! A teraz najlepsze - w tym
systemie nie może zdarzyć się żadne oszustwo!!:) (pomyśl logicznie! jak?).
Jedna osoba może mieć jedno konto w PayU. Nie jest to trudny system dlatego
też współczynnik odpowiedzi na poszczególne maile jest BARDZO WYSOKI i BARDZO
SZYBKI - SZYBKIE Internetowe konto pocztowe daje niesamowite rezultaty w
mniej niż jeden tydzień!

Pamiętaj, musisz wysłać tylko 40 kopii, żeby zacząć zarabiać. Wystarczy, żeby
wygenerować pokaźną sumę w ciągu 30 dni. Na przykład, wyślij do ludzi,
których masz w swojej liście mailowej i do ludzi, którzy przysłali swoje
oferty. To NIE JEST SPAM jeżeli korespondujesz z innymi ludźmi oferującymi
pracę w Internecie albo z przyjaciółmi, rodziną i swoimi kontaktami, lub gdy
używasz legalnej mailowej listy.

Więc, wyślij już dzisiaj swoje maile, i przygotuj się na wielki przypływ
gotówki w ciągu 30 dni!!

4 czynniki, które prowadzą do sukcesu tego programu a zarazem Twojego! ...
SZYBKIE ODPOWIEDZI WYSOKA STAWKA ODPOWIEDZI NIEOGRANICZONA STAWKA
POTENCJALNEGO ZYSKU SZYBKI, PROSTY I TANI START Ponieważ NIE MASZ ŻADNEGO
DŁUGU, ponieważ DUŻA PREDKOŚĆ I WYSOKIE POTENCJALNE PROFITY programu wpływają
na BARDZO WYSOKĄ LICZBĘ ODPOWIEDZI, a wszystko to za pośrednictwem Twojego
maila i transakcji 5 zł z Twojego konta w PayU! SPÓBUJ.
Wiem, że inne programy tego typu maja liczbę odpowiedzi od 3% do 5%, ten
natomiast od 20% do 30%. Dzieje się tak, dlatego, że jest najprostszy i co
najważniejsze nie kosztuje Ciebie nic!
Nie myl inwestowania z kosztami (zainwestować to znaczy zamienić 5 zł na 15
000 zł., a jeżeli cos Cię kosztuje tzn. że tracisz 5 zł.)!! Poza tym
rezultaty widać już po kilku dniach! Czytałem to kilka razy zanim podjąłem
decyzję i napiszę tutaj coś, abyś Ty nie musiał(a) tego jeszcze raz czytać!:
- Inwestuję TYLKO 5 złotych &#150; (wziąłem od mamy "na lody":)
- Zwróciło mi się to po 6 dniach a na koncie miałem już ok. 230zł
- ten program jest o wiele prostszy i łatwiejszy niż inne.
- nie musiałem klikać w bannery, ani nic drukować i narażać się na inne
koszty!
- i oczywiście co miesiąc mogłem robić to samo - wysyłać 40 maili i to
wszystko.
Dawało mi to niekończący się dochód.
Program jest konstrukcją składającą się z osób, które otrzymały maila od
Ciebie. Jakkolwiek, nie ma limitowanych maili, możesz zrzeszyć więcej niż 40
osób, a dostaniesz premię! Tą premią będzie liczniejsze grono ludzi, którzy
zainwestują w ten program! Wiec wysyłaj maili ile tylko chcesz! Można liczyć,
iż na każde 40 maili, które wyślesz DOSTANIESZ OKOŁO 15 000 zł. W CIĄGU 30
DNI. Wiec jak możesz wysłać 50 maili, albo 100 czy tam ile chcesz, ZRÓB TO!
JAK WIĘCEJ LUDZI W TO WCIĄGNIESZ, WIĘCEJ ZYSKÓW WYCIĄGNIESZ!!

Musisz jedynie pamiętać, Ze gdybyś chciał(a) dać swojego maila wyżej niż na 5
miejsce na liście, to nie przyniesie lepszych efektów! A nawet gorsze, a
tylko oszukasz innych ludzi, którzy wnieśli sporo pracy, aby być na 1
miejscu. Więc...proszę, grajmy fair, a wtedy prawdziwe pieniądze przyjdą same!

Jesteś z pewnością sceptycznie nastawiony do tego, tak jak do wszystkich
innych programów krążących po sieci, ale jeśli nie spróbujesz, nigdy się nie
dowiesz. Poza tym z samej ciekawości. Czy nie chciał(a)byś spróbować i
sprawdzić czy to działa? Przecież to tylko 20 minut i 5 zł.!! Czułem
najprawdopodobniej to samo co Ty teraz. Uwierzyłem, że ten program
funkcjonuje nie po to, żeby kogoś naciągnąć. Chciałem w to uwierzyć.
Uświadomiłem sobie również, że nie mam kompletnie nic do stracenia ani nie
popadnę w następne długi!! Zrozumiałem, że poświęcając 5 złotych mogę zyskać
znacznie więcej! Nawet kilka tysięcy złotych w ciągu miesiąca. I to tylko
przy 30 minutowej pracy! Zatem, zrobiłem dokładnie to co było napisane w
mailu. Zajęło mi to około 30 min. I byłem bardzo, bardzo z siebie dumny.
Poczułem, iż nareszcie zainwestowałem pieniądze w jakiś rozsądny sposób! a
było to tylko 5 zł.

Żeby zacząć, po prostu kliknij na link poniżej, żeby zapisać się do PayU (jak
już posiadasz tam konto to nie klikaj!):

http://www.payu.pl/

Bądź pewny, ze grasz uczciwie!

Jeżeli wszyscy będziemy uczciwi to każdy będzie DOSTAWAŁ PIENIĄDZE!!

No i tyle. Masz teraz potrzebną wiedzę do zarobienia ponad 15 000 zł. w kilka
tygodni. Jedyna rzecz, która może sprawić, że się wycofasz to brak wiary lub
brak przekonania. Jednak, wszelkie wątpliwości, które teraz masz, mogą
zniknąć w przeciągu kilku dni jeżeli tylko wprowadzisz w życie ten prosty
plan. Zaufaj mi, a jak nie chcesz mi ufać (w końcu się nie znamy) to zaufaj
Robertowi T. Kiyosaki - twórcy tego programu i wielu innym, Nie będziesz tego
żałował(a)!!!

P.S. Nie brzmi to zbyt dobrze? No cóż, może... ale zwróć uwagę, że plan nie
ma żadnych błędów, czyli żadnych złych stron. Stworzony przez
profesjonalistę! Wiec nie trać czasu, napij się czegoś i do dzieła!! Po tym
wszystkim nie możesz przegrać, nie możesz się wycofać bo sama ciekawość jest
silniejsza. A co by się stało gdybyś miał(a) te 15 000 zł.? Tak, właśnie Ty!!
Możesz rosnąć w siłę i zarabiać w każdym miesiącu coraz więcej!
Powodzenia! I pamiętaj, zajmie Ci to jedyne 30 minut( no może 40 jeżeli za
bardzo nie znasz się na komputerach.), ale najważniejsze, że jest to dla
wszystkich i wszyscy to mogą zrobić! Podążaj za instrukcjami w liście, a
wszystko będzie dobrze.

TO TYLKO JEDNA JEDYNA INWESTYCJA I NIGDY NIE ZAPOMNISZ O TYM!
I pamiętaj tylko jeżeli UCZCIWIE podejdziesz do sprawy to masz szansę zyskać
na tym wiele bo przecież pieniądze nie biorą się z powietrza, a jeżeli Ty nie
zapłacisz komuś to ten ktoś nie zapłaci Tobie!!
To może być okazja twojego życia!!

Powodzenia, PROSZĘ, nawet jeśli się nie zdecydowałeś(aś) nie wyrzucaj
jeszcze, tego maila.
DOBRZE CI RADZĘ!!