Re: Które notebooki najmniej awaryjne?

Autor: macminer <macminer-beztego_at_polbox.com>
Data: Sat 30 Jul 2005 - 02:10:45 MET DST

Henry(k) wrote:

> W przeciwieństwie do HP czy Dell'a gdzie wyraźnie jest piktogram
> mysz/keyb. tutaj jest wyłacznie mysz.
> Gniazdko najzwyklejsze. Nie działa zwykła klawiatura.
> Nic mi nie wiadomo o przejściówce. W komplecie nie było.

A jednak jest to podwójne gniazdko. W komplecie przejściówki nie ma, ale
jeśli sprzedawca tego laptopa nie udzielił informacji, że można to
dokupić, to gratuluję miejsca zakupu. A jeśli sam nie zapytałeś, to
gratuluję dociekliwości. Jak na gałce biegów nie ma symbolu "R" to też
będziesz sądził, że ten samochód nie ma biegu wstecznego?

Przejściówka bynajmniej nie musi być "made by IBM".

--
  |. .|     <|/   {# macminer
  |_-_|      |   {## @polbox.com
|___==|    / / {### aka Maciej Gornicki