Re: 6600 gigabyte

Autor: fanto2 <fanto2_at_wp.pl>
Data: Fri 29 Jul 2005 - 23:14:51 MET DST

> bo te karty są na podobnym poziomie wydajnosciowym:
> http://www.benchmark.pl/artykuly/zestawienie_GPU_2/zestawienie_empiryczne.htm
> no i procesor miales chyba nieco wydajniejszy przedtem,
> mam wersje tej karty GT i bartona 2500 - i jest super

ja tam jestem za radkami :) nawet jesli sa wolniejsze to i tak zawsze
chodza plynnie (przynajmniej moj stary 9700) a dziforsy jak maja przyciac
to przytna itd radki tak nie mialy wszystko poprostu szlo wolniej ale
plynnie
tylko nie wiem jak zrobic tego biosa skad go wziac i czy chlodzenie da
radena podniesionym napieciu
pozdro