Re: Tuner TV, jaki wybrać?

Autor: ..::Friend::.. <guciotek_at_gazeta.pl>
Data: Fri 29 Jul 2005 - 16:54:43 MET DST

.
> To jeszcze zapytaj funfli, czy moga sobie Canal+ podekodowac. Albo
> dowolny inny kanal w negravision.
>
> Piobart, jesli masz podpieta kablowke/satke z kodowanymi kanalami to
> warto kupic tego Pixela, albo cos innego na BT878 - chipset juz dosc
> wiekowy, ale masa dobrego softu do zabawy, niekoniecznie legalnej.
>
> Dodatkowo mozna dostac inne sterowniki (darmowe, opensource), ktore sa
> lepsze od tych oferowanych przez Pixelview. Dla Windy oczywiscie.

Ale pytanie było o tuner z 10bitowym kolorem a ta staroc BT848 ma 8 bit.
Pixel nad ktorym się zastanawiał pytający jest na conexancie CXcostam
ktory nie dekoduje C+.

Ja polecam tylko tuner ze sprzętową kompresją MPEG działa w 99% jak
magnetowid
http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=17357#

zero problemów z:

-zgubionymi klatkami
-synchronizacją dzwięku
-koniecznością posiadania mocnego procka
-problemami z przeplotem
-problemami z kodekami

Mozna kupic uzywane takie lub podobne za 150zł.

Z kart programowych to nie spotkałem tunera ktory by nie miał problemów
z jakością dzwięku szczegolnie nicamu.

GM