Re: ATX , burze i ponownwne włączanie kompa

Autor: WOJO <sorry_at_address.unknown.hehe>
Data: Fri 29 Jul 2005 - 10:28:38 MET DST

> Niestety już się nie zmieści w skrzynce. Zastanawiam sie co może być
> nie tak z instalacją jak parą przewodów przychodzi faza i zero robocze,
> a skrzynka podłączona jest do rury kanalizacyjnej.. hmmm.. ?.

Problem może polegać na tym, że w bloku, w którym mieszkasz masz trzy fazy
podzielone wśród
różnych mieszkańców. Każda z tych faz ma odzielny bezpiecznik na tablicy
głównej bloku.
Mam przeczucie, że mieszkanie masz podpięte do jednej fazy, a klatkę
schodową do innej.
Zwróci uwagę, na jakość bezpieczników i ich gniazd w tablicy rozdzielczej
(oczywiście jeżeli masz uprawnienia SEP).
Miałem kiedyś sytuację, że wypalone było gniazdo bezpiecznika i występowały
podobne objawy, mimo tego,
że prąd płynął.
Pozdrawiam i czekam na raport o stanie bezpieczników i gniazd :)
WOJO