zasilacz samochodowy do PC

Autor: Lopez <przemekmWYWAL_at_konto.pl>
Data: Fri 29 Jul 2005 - 10:25:17 MET DST

szukam informacji, gdzie kupic..

nie chce przetwornicy z 12V na 220V - to bez sensu, grzeje sie itp.

chce zamontowac platforme VIA Eden w samochodzie. Potrzebny mi zasilacz
z samochodowych 12V -> PC bezposrednio

znalazlem w necie firmy sprzedajace takie zasilacze na swiecie, ale chore
pieniadze.

Generalnie czytalem, ze jest problem z wykonaniem takiego zasilacza i kazdy
poleca przetwornice.
Ale ja mowie przetwornicy zdecydowanie NIE!

chce plyte glowna schowac pod deska rozdzielcza...

jesli ktos moze polecic jakis fajny LCD do samochodu to prosze o info. Tylko
nie jakis mikro 5"
tylko taki przynajmniej 10-cio calowy, skladany, najlepiej jeszcze jakby byl
latwo zdejmowalny lub chowany (wiadomo - zlodzieje)