Re: Zintegrowana Karta Graficzna?

Autor: harcerzyk123 <harcerzyk123_at_[_CIACH_>
Data: Thu 28 Jul 2005 - 23:31:23 MET DST

Paweł napisał(a):
> [...]
> chyba własnego procesora graficznego i wykorzystuje CPU, czy to duże
> obciążenie procesora? Chce zmodernizować sprzęt i zastanawiam się nad płytą
> P4P800-MX, która nie ma wyjścia AGP, ani tym bardziej PCI-express, tylko
> zintegrowaną intelowską. Nie mam specjalnych wymagań, ale od czasu do czasu
> oprócz obejrzenia filmu na kompie gram na sieciówce z bratem w C S. Czy np.
> takie gierki jak Silent Hunter 3, albo Half Life 2 poszłyby na takim sprzęcie
> mając 512MB DDRAM PC 2700 i procka P4 2,4GHz L2 512Kb i w jakiej
Jesli chcesz pograc w HL2 to zrezygnuj ze zintegrowanej grafy.
Mozesz poczytac troche artykuly z THG
http://www.tomshardware.pl/graphic/20040211/index.html (artykul jest
starszy ake moze da Ci obraz sytuacji z wydajnoscia zintegrowanych
rozwiazan)
http://www.tomshardware.pl/graphic/20050302/index.html (da Ci wglad
czego szukac do odpowieniego zapotrzabowania na grafe)
http://www.tomshardware.pl/graphic/20041110/index.html (a tutaj
przewodnik dla kupujacych karty graficzne)
Na zintegrowanej grafie wydajnosc bedzie marna a rozdzaialka i detale
minimalne.
> Przy okazji zapytam jak się sprawa ma ze zintegrowaną kartą muzyczną.
> Słyszałem coś o tym, że szumią i powstają trzaski, ale mając wiekowego SB
> Creative PCI128 to 6-kanałowy kodek dźwiękowy ADI AD1888 SoundMAX obsługujący
> system 5.1 bije ją chyba na głowę?
Moim zdaniem zintegrowany dziwek w zupelnosci Ci wystarczy (no chyba ze
jestes melomanem ze swietnym sluchem i Bog wie corobisz z muza na kompie
;) )
> Pozdrawiam
Pozdr.