PowerColor X800 potrzebny orginalny bios...

Autor: PaPi <antyidiotoobrona_at_rp.pl>
Data: Thu 28 Jul 2005 - 22:15:20 MET DST

Witam

W zwiazku z nieudana proba flasha mojego Radeona X800 Power Color PCIe (R430
+ pamieci GDDR) na X800 xl zwracam sie do Was o przeslanie na mojego priva
biosu do tejze karty....
Karta dokladnie taka : http://www.powercolor.com/product.asp?id=57

Niestety pewny udanego flasha oraz spokojny bo wyposazony w linka
http://www.techpowerup.com/bios/ nie zapisalem biosu jaki byl na karcie na
dyskietke.
Coz... glupota. Wrodzona.

Nie dzialaja zadne biosy z ww. strony (probowalem flashowac od X800 po X800
XT) tj. po sflashowaniu nimi karta wyswietla przy starcie rozne krzaczki.
Uzywalem zarowno flashrom.exe jak i atiflash.

Jesli ktos z Was posiada takowego radka baaaardzo prosze o przeslanie biosu
(mozna go zrzucic przy pomocy flashrom.exe badz atiflash - do pobrania na
dole strony http://www.techpowerup.com/bios/).

Moj mail - papi malpka gd.home.pl

Zastapic malpka znaczkiem z klawiatury.

Pozdrawiam