Re: Zakup X700 400@700 a otrzymanie 400 @ 500 , czy warto .. ??

Autor: Cris <cris_at_os.pl>
Data: Thu 28 Jul 2005 - 20:40:04 MET DST

> Tzn mówiłeś sprzedawcy, że chcesz 400/700

Tak, dokładnie taką chciałem, i tak mówiłem i zasztrzegałem ze jak będzie
inna to przyjde z powrotem z nią.

> Jeśli świadomie sprzedał Ci ktoś kartę z niższym taktowaniem to
> oczywiście masz prawo do wymiany na taką, jaką ustaliłeś podczas
> zawierania transakcji (200MHz to dużo!).

Tak i nie. To jest sklep interentowy ale z punktem sprzedaży na miejscu.
Pytając sie sprzedawcy czy ta karta która mnie interesowała ma NA PEWNO
takie taktowanie, odpowiedział: skoro tak jest na strownie www, czyli tak
jest. A nie było. Jak poźniej się okazało.

> Jeśli zaś nic nie mówiłeś, tylko wziąłeś co mieli,

zdecydowanie nie !

> sprzedającego, bo Ty się nie określałeś co konkretnie chcesz, dostałeś
> sprawną kartę.

określiłem, i mówiełm kilkukrotnie, przy zamawiaiu jak i odbiorze

>nie sprawdziłeś co kupujesz...

sądziłem ze jest to solidna firma i nie oszukają klienta. Myliłem się. Może
u nich jakaś pomyłka wynikła, ale mnie to troszke rybka .... skoro wg strony
sprzedają 400/700 a dostałem 400/500.

Ale dalej się nie dowiedziałem jaka to jest różnica w wydajności. Chodzi mi
o przybliżoną wartość w %, jeśli to jest możliwe. A z pewnych względów
chciałbym to wiedzieć...

Cris