urzadzenia wielofunkcyjne

Autor: JFK <skrzynkanaSPAM_at_gmail.com>
Data: Thu 28 Jul 2005 - 20:21:41 MET DST

Witam
Padla decyzja: siostra kupuje drukarke typu multi.
Kasa: maks 1500 pln brutto (wskazane jednak nieco mniej)
To na czym glownie nam zalezy to:
*cena tuszy/zamiennikow (a co za tym idzie takze wydajnosc zawlaszcza
czarnego)
*predkosc druku i kserowania
*druk w kolorze co niestety wyklucza laserowke :( (no chyba ze sa jakies
urzadzenia ktore w tej cenie dadza rade byc jednoczesnie kolorowe i
laserowe- marzy mi sie combo typu laser do BW i tusz do CMY ale sie
nigdzie nie spotkalem)
* Wytrzymalosc
*milo by bylo gdyby miala wsparcie dla linuxa, nie musi byc oficjalne :)

Co polecacie? Jak robilem przeglad tego typu urzadzen to wyraznie krolowal
HP co nieco mnie martwi bo znam podejscie tej firmy do gwarancji a i
eksploatacja do tanich nie nalezy.
Osobiscie mam canona i ta firma jakos przypada mi do gustu ale upierac sie
zupelnie nie bede ;-)
POzdrawiam i z gory dzieki za podpowiedz

--
Jakub (JFK) Kasica
kontakt ze mna: