Re: problem z plyta glowna

Autor: lukes <razorjack_at_hihi.gazeta.pl>
Data: Thu 28 Jul 2005 - 18:06:02 MET DST

"piotrn123@gazeta.pl" <piotrn123@gazeta.pl> wrote at Sr, 27 lip 2005
17:10:11 GMT:

> wedlug mnie nie padl ci dysk! Padl ci system. Swego czasu mialem ten
> sam problem. Przyuwaz ze system chce sie uruchomic i bios twardziela
> widzi.

mam 2 dyski,
nawet po odlaczeniu obu nic sie nie dzieje, tzn. czarny ekran, albo wchodzi do BIOS'u,
a raczej przy odlaczonych dyskach nie powinien tego robic, tylko probowac uruchomic system
i najwyzej dac komunikat o niemoznosci znalezienia takowego.

a co do systemu, to nawet nie dochodzi do momentu ladowania go, wiec jak mozna stwierdzic ze
to OS padl? (miales na mysli OS mowiac system?)

--
pozdrowka
lukes