Re: Glosniki do 110 zlotych i karta dzwiekowa

Autor: Neas <neas_at_neas.invalid>
Data: Thu 28 Jul 2005 - 15:52:25 MET DST

Krzysiek pisze:

> Do tej pory pracowalem na 2 zwyklych glosnikach za ~20 złotych i
> zintegrowanej karcie dzwiekowej (Realtek AC97). Jakie glosniki 2.1 do 110
> zlotych i jaka karte dzwiekowa kupic, zeby odczuc slyszalna roznice w
> dzwieku? ;) Domyslam sie, ze za te cene nie zostane jakos porazony jak
> 80-cio letnia babcia, ktora poszla pierwszy raz do kina i umarla z
> wrazenia, ale roznice w dzwieku chcialbym odczuc. ;) Glosniki beda uzywane
> tak do muzyki jak i do filmow czy gier. Zastanawiam sie nad glosnikami
> Creative SoundWorks SBS-350 2.1 (http://tnij.org/SBS350) w cenie 80~90
> [...]

Jeśli chcesz uzyskać maksymalnie dobry efekt, to przeznacz całą kwotę na
głośniki, różnica w brzmieniu kart dźwiękowych jest o rzędy wielkości
mniejsza, niż głośników w takim przedziale cenowym. W zasadzie 200-300 zł
to minimalna kwota którą warto wydać na głośniki, żeby mniej więcej
odtworzyć muzykę i móc się domyślić, jak naprawdę powinna brzmieć.

Oczywiście wielu 'speców' od komputerów doradzi Ci inaczej, radzę zapytać
kogoĹ›, kto interesuje siÄ™ audio (nie tylko komputerowym).

--
Notebook Dell Latitude za 799 zł oraz inny sprzęt...
http://www.neas.pl/sprzedam