6600 gigabyte

Autor: fanto2 <fanto2_at_wp.pl>
Data: Thu 28 Jul 2005 - 09:24:16 MET DST

Witam wszystkich

Zgodnie z obietnica pisze wraznia po zakupie 6600. Posiadalem kiedys
barton2.5+ 2x256kingmax 400MHz, 9700 build by ati.... teraz sempron 2.6+,
512 kingston 400MHz i 6600 gigabyte. W 3d markach 6600 jest oczywiscie
lepszy.. ale po odpaleniu nfs U czar pryska bo 9700 chodzila mi na max det
w max rozdzielczosci i to plynnie... ta karta tego nie potrafi (chyba zeby
ja podkrecic, na oryginalnych sterownikach mozna ja podkrecic
malutko,teraz zainstaluje omegi i moze jakiegos biosa wgram z wyzszym
napieciem ale niestety nigdy sie nie bawilem w biosy i troche sie boje...)
w doomie na 1024x768 na ultradetalach sie troche przycina ale na wysokich
idzie normalnie. odnosze wrazenie ze te wszystkie dziforsy sa zrobione pod
dooma albo doom pod dziforsy... w far cry juznica maleje miedzy 9700pro
9800 a 6600. tylko nie wiem na stokowym chlodzeniu do ilu moge podkrecic
tego 6600 jakby ktos mial taka karte prosze o kontakt

pozdrawiam