laptop Gericom

Autor: Pablo <pablo7_at_tenbit.pl>
Data: Thu 28 Jul 2005 - 09:01:49 MET DST

Witam

pare miesiecy temu kupilem sobie takiego gericoma,

od jakiegos czasu nie moge swobodnie ustawiac kata otwarcia gornej pokrywy z
matryca
gdyz obraz mi wtedy zanika, wystarczy lekko poruszyc i znika bardzo czula
jest na takie ruchy.
musze znowy lekko nie manewrowac aby obraz wrocil.

niekiedy jak ja otworze i wlaczam kompa system sie uruchamia a obrazu nie ma
dopiero jak poruszam (trochu w gore, albo w dol) matryca to sie pokazuje.

co to moze byc ? cos powaznego?
reklamowac to?

pozdrawiam