Re: Sony czy IIyama ?

Autor: ..::Friend::.. <nice_at_oo.pl>
Data: Thu 28 Jul 2005 - 07:42:38 MET DST

> Heyka
> 19" LCD Sony HX93S czy IIYama H48IS. W sony podobala mi sie bardzo
> bardzo
> jakosc obrazu iiyamki nie widzialem... Ale na sony lcd czarny byl
> naprawde
> czarny, nie czarno szary tylko prawdziwy czarny az, bil po oczach
> czernia.
> Jarod

roznica w czerni - haha przeciez iiyama H481s to szajsowata matryca TN
ktora poza czasem reakcji to ma same wady, zdecydowanie odradzam kupno
monitora LCD 19" na TN. Sony to matryca MVA ktora ma dobrą czern /dobre
kolory/katy ale więcej smuzy.

Ja polecam przede wszystkim archiwum grupy i www.mva.pl oraz tamtejsze
forum.

Nejlepsze obecnie 19" LCD w przyzwoitej cenie to samsung 193P+ Fujitsu
P19-2 - matryca PVA piękna czerń mało smuzy a cena to ~2050 zł.

Sony był przez chwilę w promocji za 1599zł i wtedy wartało go kupić bo
za obecną cenę są znacznie lepsze monitory.

Jest tez nowy NEC 1970NXp MVA z prostym dopalaczem 1720zł.

GM