Re: warto wymienic wiatrak?

Autor: PhoeniX <fenio_at_autograf.pl_[wytnij_to_ANTYSPAM>
Data: Thu 28 Jul 2005 - 00:38:55 MET DST

lev@k <lew666SPAMBUSTER@op.pl> napisał:
> To miałeś pewnie uszkodzone łozysko w tym Zalmanie ;-)

Miałem wersje al-cu i cu i oba musiały mieć w takim razie fabrycznie
uszkodzone łożyska :)

> BTW - to igloo to żadna rewelacja, full-alu radiator przesądza o
> niskiej wydajności

Ważne że starcza nawet w upały. 29C w pokoju a on daje rade więc co chceć
więcej za 35zł ?

> a wentyl low-profile 2k obrotów powoduje że
> "mega-cichy" to on nie będzie.. Przy tym RPM to i Papst ciszy by nie
> "wyczarował"..

Słowo skauta że jest naprawde cichy. Bardzo słaby szum i nic poza tym.
Żadnych pisków, chrobotań, tykań itp. Jedyną znaczną wadą jest bardzo słabo
wypolerowany spód radiatora. Ale od czego jest papier ścierny i kawałek
szyby :]