Re: [!pilne+bios] reset/clear biosu - wgranie nowego

Autor: mbe <psych_at_NOSPAMmaster.pl>
Data: Wed 27 Jul 2005 - 22:11:27 MET DST

> jutro będę przy tym kompie: więc pytanie.
> czy wystaeczy mi dyskietka z msdosem i druga z biosem do tej płyty?
> czy msdos z dyskietki w ogóle się odpali?
> co w tej sytuacji zrobić?

powiedz mi jak ty chcesz bez biosu na plycie odpalic cos z dyskietki ;)
nie no, rotfl.
Poza tym, zworką biosu napewno nie skasował, popsotu cos jest zle w
konfiguracji sprzetu.
Dla pewnosci polecam wyjąc baterie z płyty i poczekac pol minuty.
Po wlozeniu komp powinien ruszyc, jak nie to jakies graty sie
pogryzły/sfajczyły.
nie no, rotfl, z tą dyskietką.

--
Pawel M.