Re: Monitor 17 ' LCD jaki ?

Autor: Paweł Chrobak <beefens_at_WYTNIJo2.pl>
Data: Wed 27 Jul 2005 - 21:45:50 MET DST

Zdumiony tym co niejaki osobnik ..::Friend::.. ponawypisywał, śpieszę ze
sprostowaniem:

> a 173P+ nie wygląda ładnie ??? :
> http://www.proline.pl/shop.php?id=shoppictures&subid=samsung_173p_jpg
>
> GM

tez ladny , calkiem plaski nawet, ale ta podstawka mi sie podobala bardzo, w
720T, a nic no ,

p.s.

A czy ktos wie jak bardzo uciazliwy jest ten efekt przy przewijaniu w 720T,
a dokladniej w 920T , czy one maja ta sama matryce -? 720T i 920T ??
tylko nie mówcie że jeden ma 19 a drugi 17 calową ;)

    Paweł Chrobak jako  Beefens    ----   gg 1018276
    STRONA DOMOWA                   ----   www.dossie.republika.pl