Nagle restarty:(

Autor: Qlfon <rav_X__at_life.pl>
Data: Wed 27 Jul 2005 - 15:55:39 MET DST

Witam!
O co chodzi to widac w topicu: mam mobilnego Athlona 2600 ustawionego na
11x204, Radka 9700 pro, 1 GB ram na Abicie NF7s v.2, cdrw, dvd, dysk
80GB Westerna i od czasu do czasu podczas grania (dzis np. w BF2,
czassem tez FS2004) podczas zmiany mapki, badz uruchomienia nowego lotu
sprzet zaczyna wyc i restartuje sie.Na wycie pomaga tylko odlaczenie
zasilania z tylu zasilacza. Nie mam bladergo pojecia o co chodzi. Jako
zasilacz robi Chieftec df 302, proc chlodzony przez Frezone 92, w budzi
dodatkowy PAPST wyciagajacy ale obecnie buda jest otwarta i mam w niej
29 stopni a na procu 49. Wentylki sterowane przez speed fana 4.2. Na
wszelki wypadek wylaczylem w BIOS funkcje ostrzeagajaca przed
przegrzaniem proca na wskutek awarii wentyla.
Jesli ktos ma jakis pomysl to chetniw poslucham...
Pozdro!
Qlfon
p.s Maly crosspost bedzie na pl.rec.gry.komputerowe.sprzet, ale prosze
nie bijcie:)