Re: jaki zasilacz do 250zł

Autor: Wojtek K <wojciechkuzia_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 27 Jul 2005 - 15:42:05 MET DST

Robert napisał(a):

> Ma beznadziejnie male radiatory w srodku i glosny. Wnetrza zasilaczy
> mozna obejrzec na www.benchmark... + testy.

Masz taki, czy wyczytałeś w testach na stronach internetowych ?
Ja do niego mam podpiętego:
Abita na nforce2, Athlona XP3200, 2x512MB, CDRW, DVD-ROM, HDD80GB
SATA,Tylny wentylator 80mm, kartę SB Live 5.1, grafikę Radeon 9800Pro
(z Arctic Cooling VGA Silencerem) i pracy zasilacza wcale nie słyszę. A
głuchy raczej nie jestem

Wojtek

--
www.bicykle.waw.pl