Re: Intel Celeron 2,0 Ghz kontra Intel Celeron M 1,3 Ghz

Autor: Hannibal <salaboss_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 26 Jul 2005 - 21:47:39 MET DST

> A teraz z innej beczki - ja mam Athlona 1.8 GHz a mój kumpel celka 2.2
GHz.
> Którego byś wolał? Celek ma większą częstotlwość pracy. Twoje rozumowanie
> jest niestety poronione.

Wielkiej różnicy nie będzie, mam celka 1.7 i na dwa dni wsadziłem inną płytę
w celach testu do kupna z Athlonem 2000 (1,6 GHz chyba) i różnica w 3
dmarku wynosiła 2000 pkt.
W grach jakoś tego aż tak nie było widać a mam GF 3 TI. Także w porównaniu
do 2.2 celka jeszcze mniejsza różnica pewnie by była.