Problem z notebookiem HP Omnibook XE2

Autor: qoobaa <adres.w_at_stopce.pl>
Data: Tue 26 Jul 2005 - 18:28:03 MET DST

Witam!
Kupiłem kilka dni temu na allegro notebooka HP Omnibook XE2 no i powstał
pewien problem. Po wyjęciu notebooka z paczki odpadła mi zaślepka portu
PCMCIA i wyczułem, że coś jest nie tak. Okazało się, że obok portów
obudowa jest pęknięta. Pęknięcie dosyć spore - oczywiście sprzedający
twierdzi, że jak pakował wszystko było ok, itp... I tu się dopiero
zaczynają kłopoty - po odpaleniu okazało się, że matryca nie świeci.
Ekran jest raczej w porządku, bo jak się przyjrzeć można dostrzec okna i
tekst. Wnioskuję, że nie działa podświetlenie matrycy (świetlówki czy
coś). Wszystko poza tym jest w porządku (sprawdzałem sprzęt na
zewnętrzym monitorze). Mam w związku z tym pytanie, czy może być to
sprawa jakichś poluzowanych taśm do matrycy, czy jest to raczej
niemożliwe? Czy jest możliwe, że w notebooku przy tranporcie
uszkodziłyby się w wyniku jakiegoś uderzenia tylko i wyłącznie
świetlówki? Jak skomplikowana i droga jest naprawa takiego czegoś?
Proszę o pomoc i dziękuję za wszelkie uwagi.
Pozdrawiam - Kuba.