Re: ustawienie biosu

Autor: qwerty <qwerty01_at_poczta.fm>
Data: Tue 26 Jul 2005 - 11:49:10 MET DST

Użytkownik "Jacek Maciejewski" <jacmac.wytnij@go2.pl> napisał w wiadomości
news:uep26n3bmwuh.dlg@irish.pl...

> Powiedz to po polsku.

OK. ;] Mam myszkę logitech mx 700. Wg wielu źródeł baterie powinny wytrzymać
ok 7 dni. W tym rzecz, że gdy mam wyłączony komp mycha cały czas pracuje,
dlatego max u mnie wytrzymała bez ładowania 3 dni. Nie zależnie czy jest
podłączona przez USB czy PS/2. Chcę ustawić w biosie, że jak komputer jest
wyłączony, to myszka nie będzie włączona. Oszczędzi mi to akumulatorki.