zwisy na XP

Autor: bezrobotny <NOSPAMtralala76_at_go2.pl>
Data: Tue 26 Jul 2005 - 10:19:21 MET DST

no pisałem ostatnio, że mi karta na BT878 wywala kompa na
wszystkich programach, ale chyba nie miałem do końca
racji... bo zauważyłem, że wywala mi się też przy dużym
obciążeniu - gdy odpalę jakiś filmik i obciążam sieć to też
się często wywala... cóż może być powodem?

a jak nie wiecie to czy wymiana płyty to byłby dobry pomysł?