Re: Stara płyta - co w nią wejdzie?

Autor: Jacek Osiecki <joshua_at_ceti.pl>
Data: Tue 26 Jul 2005 - 07:58:00 MET DST

Dnia Mon, 25 Jul 2005 15:31:42 +0200, maX napisał(a):

> Jeśli ktoś nie gra to najzupełniej do wszystkiego innego starcza.

Właśnie gra :)

> A nominalne taktowanie, bez podkręcania ?

Hmm - faktycznie, wygląda na to że to jakieś nietypowe taktowanie...
Niestety sprzęt jest kilkadziesiąt km ode mnie więc ciężko mi stwierdzić co
tam dokładnie siedzi :)

> Przede wszystkim rozbudowa min. o kolejne 256MB, a jeśli to w dodatku SDR to
> wymiana na DDR (wtedy od razu na 512-kę).

Tu od razu planuję wymienić na DDR 512MB. Swoją drogą - zdziwiła mnie jedna
rzecz: na stronie (i wszędzie w internecie) ta płyta ma w opisie złącza pod
SDR i DDR. Tymczasem mógłbym przysiąc, że w płycie były tylko dwa złącza na
pamięć (i były to złącza DDR)...

> Gra w wersję z tym "porno-patchem" ?

A tego to nie wiem... Może ja starej daty jestem, ale gra w której chodzi
się po ulicach i strzela do przechodniów to chyba lekkie przegięcie dla
8-letniego dziecka...

> Ruszą wszystkie procki z magistralą 133. Sempek ma już 166; też ruszy ale
> spowolniony o 20% (166->133). Z nowych to czasem można jeszcze dostać Durona
> 1800 (w cenie Sempa 2200+). Jeśli pamięć na płycie będzie DDR to aktualny
> D1350 na razie starczy.

Ciekawe - na tej stronie jest napisane że np. Athlon XP 2600+ jest taktowany
FSB 133(266)MHz... Tymczasem w jednym ze sklepów widzę, że jest to 333MHz:
http://www.apollo.pl/do_cmd_win.php?menu=store&grp=17&cmd=show_detail&id=6034

Jedyne co znalazłem z magistralą 133MHz to jakiś mobile:
http://www.apollo.pl/do_cmd_win.php?menu=store&grp=17&cmd=show_detail&id=15945

No raczej niestety -set zeta :(

Durona 1800 nigdzie nie znalazłem...

Pozdrawiam,