Re: jaka karta 16p i 6vp?

Autor: <gizbucha_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 25 Jul 2005 - 23:04:13 MET DST

> Użytkownik <gizbucha@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> LOL, kupujesz kartę za 4-cyfrową cenę i patrzysz na takie niuanse ?
dla niektorych LOL dla niektorych nie..
to co ze karte za 4 cyfry...., te 4 cyfry sa zbierane z trudem prze wiele lat,
to nie sa tak hop siup wydane pieniazki, takze nawet te 131 pln roznicy sie
liczy - bedzie mniej do ramu

> Przestanie być markietingiem conajmniej za rok. Skoro stać cię na taką
> kartę, to wtedy wymienisz sobie na nowszą
wtedy to bedzie pci-e tylko i to wiaze sie z wymiana platformy...
pomysl zanim cos napiszesz - nie jestem smarkiem, ktory dostal kase od rodzicow
na nowego kompa.....
staram sie zawsze rozbudowywac sprzet za jak najmniejsz pieniadze:)

pozdr
marcin