Re: spór nt max. pojemności HDD.

Autor: PAweł <pgoralsk_at_wp.pl>
Data: Mon 25 Jul 2005 - 21:54:29 MET DST

Użytkownik "L" <USUN.TO.lukaszx12@o2.pl.USUN.TO> napisał w wiadomości
news:dc3ibl$jpg$1@inews.gazeta.pl...

> No ale tak jest - HP Vectra Series 7 6/233 Intel LX. Widzi do 8,4 GB -
> oczywiscie sie uruchomi z wiekszym dyskiem ale trzeba instalować
> różne nakładki.

Jak juz pisałem, moja HP Vectra za 70,- zł (chyba Series 6 ? ?-oryginalnie
była z PII 400, z LX) bez żadnych nakładek i czarów idealnie pracuje w
konfiguracji 4,3GB +20GB ( w WXP Pro).

Czy to Twoje osobiste doświadczenie z opisywanym ograniczeniem poj. dysku do
8,4 GB, czy zasłyszane?

PS. Byc może istotne jest i to, że mój dysk "master" to 4,3 GB, a 20 GB to
slave, chociaż, gdy 20 GB podpinałem jako master to bios go widział, ale
wstawania systemu nie testowałem z uwagi na to, że dysk 20GB przekładałem z
innego kompa już zapełniony danymi i na 4,3 G zainstalowałem (trochę
nieoptymalnie) system.