Re: Czy moze mi ktos doradzic notebooka?

Autor: Andrzej Zbierzchowski <andrzejzb_at_gazeta.pl>
Data: Mon 25 Jul 2005 - 22:29:24 MET DST

marcinek napisał(a):
> jeżeli nie obawiasz sie wydawać tyle kasy na sprzet kupowany na allegro to
> kupuj, ja bym się nie zdecydował, nawet ze względu na serwis
>
> 2 tygodnie temu kupiłem w sklepie taki nootbok: ACER TravelMate 4102 WLMI za
> 4880 i jestem z niego bardzo zadowolony procek pentium m 740 ( 1.73 GHz, 533
> MHz FSB, 2 MB L2), matryca 15.4, grafika nie zintegrowana ATI MOBILITY
> RADEON X700 64MB, dysk 80, 512 ramu DDR 2, nagrywarka DVD dual

Ta konfiguracja byłaby dla mnei wyśmienita, a jeszcze jakiś Sempronik
zamiast Centrino dla zbicia kosztów i naprawdę byłoby pięknie :D

Dzięki za info :)

A co do Allegro - to jest jak dla mnie portal informacyjny, dużych
rzeczy tam nie kupuję...

--
Pozdrawiam - Andrzej Zbierzchowski
Ja już wiem - JOT KA EM!!!