Zmiana numeru wirtualnego COM (IRCOMM2k - USB to COM)

Autor: <mariusz.wega_at_interia.pl>
Data: Sat 23 Jul 2005 - 21:42:53 MET DST

Moj problem polega na tym, ze aby IRDA MA-620 (USB) wspolpracowala z
moim telefonem musialem posluzyc sie narzedziem IRCOMM2k
(IrCOMM2k-2.0.0-beta3 bo tylko taka wersja u mnie prawidlowo dziala),
tak aby program do telefonu widzial IRDA'e jako podlaczona do portu COM
a nie USB. Udalo sie!

Problem pojawil sie gdy chcialem wykorzystac IRDA'e do innych celow.
IRCOMM2k utworzyl bowiem wirtualny COM12 a wiekszosc aplikacji z
ktorych chcialem skorzystac przeszukuje tylko COM1 do COM4. Chodzi mi o
oprogramowanie typu GIRDER z wtyczka IGORPLUG.DLL (pilot na
podczerwien).

Probowalem innych aplikacji niz GIRDER ale zadna nie miala opcji wyboru
COM12.

Prosze o podpowiedz jak zmienic numer wirtualnego COM w IRCOMM2k na
nizszy, lub o informacje na temat innego dobrego programu emulujacego
COM przy IRDA'ie USB MA-620.

Dzieki
Mariusz