jaka plytka dvd?

Autor: GuMiS <Andrzej.Kubik_at_gmail.com>
Data: Sat 23 Jul 2005 - 09:13:11 MET DST

> A teraz z innej beczki: mam Toshib? SDR-5372, która czasem nie widzi tego co
> wypali na CD-RW :-/ A inne nap?dy to widz? i czytaj? bez bólu. Odjazd.
> Ostatnio wypali?em +/- 10 CD-RW Dysan (nówki, prosto ze sklepu) no i w?a?nie
> odkry?em wcze?niej wspomniane zjawisko. Jakies pomys?y?

Moim zdaniem jest to wina starego firmware bo u mnie g?ownym zadaniem
gdy flashuje nagryware jest dodanie obslugi roznych firm plytek CD lub
DVD . Ja mam BTC 1108 i praktycznie co jakies 2 miechy mam nowy
firmware do swojej nagrywary.

Mam jeszcze ciekawostke bo gdy ja zakupilem swoja nagrywarke i
podlaczylem ja jako drugi naped na pasie 40zyl to system windoza ;)
wykrylo go i wogule ale jak chcialem wypalic plyte DVD to byly bledy i
wogule, z plytami CD tez byl podobny motyw, tez byly problemy z
otczytaniem plyt DVD, a zaciekawilo mnie to bo moj brat ma liteona nie
pamietam jaka wersje ale jemu normalnie pracuje na 40 i tez jako drugi
naped??

Pozdrawiam