Re: glosniki 5.1 do ~1000 zl

Autor: w.p. <ptaku2_wywalto_at_tlen.pl>
Data: Mon 25 Jul 2005 - 14:20:40 MET DST

Jeśli nie lubisz małych satelitek w tej cenie to chyba tylko coś tonsila + wzmacniacz jakowyś.
Przecież małe satelitki to zaleta. Bo żeby rozstawić 4 podłogowe duże satelity to trzeba
dość dużo miejsca. Zresztą satelity nie muszą być duże, skoro basem zajmuje się subwoofer.

--
"Lis wprędce przeto zaniechał daremnych podskoków
I rzekł: 'Kwaśne, zielone, dobre dla żarłoków.'"