Re: Mam problem z wentylatorem CPU

Autor: Kriss <krzysycz_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 25 Jul 2005 - 12:50:59 MET DST

> Te 55 stopni to moim zdaniem zdecydowaniew za dużo - coś nie tak z
> radiatorem (źle nałożona pasta).
> Proponuję zainstalowąc sterownik do Cool'n'Quiet - wtedy procesor w
> trakcie niskiego obciążenia będzie sobie obniżał mnożnik i napięcie
> zasilające. U mnie, przy A64 3000 Venice podkręconym do 2,34 Ghz
> temperatura w idle to ok 30 st., w stresie ok 43 st. chłodzenie to
> Arctic Freezer 64
> Sterowniki do Cool'n'Quiet + instrukcje włączenia znajdziesz na

http://www.amd.com/pl-pl/Processors/TechnicalResources/0,,30_182_871_9706,00
.html

Mam Cool'n'Quiet, ale jakoś nie widzę zmian. Procesor był z oryginalnym
radiatorem. To go połączyli chyba dobrze. Zapewne Twój radiator jest dużo
wydajniejszy. U mnie zaraz po stracie jest temp ok 45-47. Tak wskazuje Core
Center. Jak w Core dam tryb Quiet mode to radiator chodzi na maksa.
Ustawiłem sobie na User mode speed cpu na 3/8 (4400rmp) mam temp 54.
Ołośność wentylatora jest do przyjęcia.

Pozdr
Kriss