jaka karta 16p i 6vp?

Autor: <gizbucha_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 25 Jul 2005 - 09:09:40 MET DST

Witam
stoje przed wyborem grafy na agp:
gf6800gt leadteka za 1169 pln
czy
radek x800xl za 1300 pln

mam procka 2500@3200, 512 ramu (za kilka dni dokupuje 512)

gram w 1280x1024 z AA i AF, takze wykorzystam moc karty, generalnie sklaniam sie
ku radeonowi, ale GF jest tansze (ma shadery 3.0 i 9c, wiem ze narazie to
marketing, ale za jakis czas moze sie przydac)
zalezy mi tez na jakosci obrazu na tv (kiedys radki byly lepsze, obecnie ponoc
nie ma roznicy - czy to prawda?) oraz na ciszy (dlatego pewnie oryginalne
chlodzenie wymienie na zalmana albo pentasia)

w testach ktore znalazlem wydajniejszy jest radeon, ale test dotyczyl kart
pci-e, ponoc na agp nie jest juz tak rozowo....

dzieki wszystkim za pomoc w rozwianiu moich watpliwosci:)

pozdr
marcin