Re: amd64

Autor: Markus Sprungk <msprungk_at_gmail.com>
Data: Sun 24 Jul 2005 - 23:53:11 MET DST

Jolly Roger napisał(a):

> Przecież za rok 3000+ będzie nadal dobrym procesorem. Myslę że wymiana na
> coś innego raczej nastąpi w przeciągu dwóch lat.

Dokładnie o tym przecież pisałem.

> Dwurdzeniowce już są i to jest fakt.

Oczywiście

>Czterordzeniowców nie uświadczymy na
> S939, ale Taki Athlon X2 4800+ za dwa latka wcale drogi nie będzie.

...o ile nie zniknie :)

> Tak, mówiło się ze przyszłością Socketu A będą Semprony

1,5 roku temu? Ciekawe rzeczy opowiadasz :)

> I semprony wyszły i możesz sobie dziś takiego kupić. AMD dotrzymało słowa

...po czym rozpowiedziało wszem i wobec, że Socket A nie będzie wspierany a
podstawowym socketem będzie 754, czyli Ci, którzy kilka miesięcy temu
kupili sobie Semprony na Socket A licząc, że będą mogli to sobie w
przyszłości zmienić znowu zostali na lodzie

> Nie tak nagle. Podstawka S754 i S939 istnieją już ponad rok i było wiadomo,
> że będzie masowa przesiadka na nowszy socket.

Nie było wiadomo. AMD się wyraźnie upierało, że nie zlikwidują Socket A

> Tak samo nie bedzie - 5 lat wydawania procków na S939 nie bedzie, ale 3
> lata jak najbardziej (a może więcej).

...czyli potwierdzasz moją opinię, że ewentualna rozbudowa zestawu to po
prostu wymiana na coś nowszego na nowej podstawce a nie na nowszy procek na
tym samym sockecie :)

> Ano zobaczymy. IMHO AMD nie tak szybko zrezygnuje z S939, bo M2 na poczatku
> będzie bardzo drogim rozwiązanem i niewielu będzie sobie mogło na takie coś
> pozwolić.

Nie tak dawno dokładnie to samo mówiono o socket 939 :)

ICQ: 79050392                  msprungk@gmail.com
Tlen: msprungk
GG: 1447098